DTW LOGISTICS Group Sp. z o.o. – to wiodący operator logistyczny o zasięgu europejskim, posiadający cztery oddziały w Polsce. Nasza działalność obejmuje spedycję drogową, morską i lotniczą, logistykę magazynową oraz usługi celne. 'Robimy logistykę. Jesteśmy po to, aby spełniać oczekiwania Klienta'. Fundamentem naszej działalności są profesjonalizm, orientacja na jakość oraz zaangażowanie we współpracę z Klientami. Nasi Pracownicy, to ludzie z pasją. Doświadczenie, które zdobywają w firmie przekładają na realizowanie celów zawodowych. Nasza wizja: 'Dla Pracowników i Klientów być partnerem pierwszego wyboru.'
Wymagania:
- Znajomość podstaw języka SQL oraz baz danych,
- Otwartość na naukę i rozwój,
- Umiejętności analityczne oraz komunikacyjne,
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania i rozwoju aplikacji lub utrzymaniu i wsparciu aplikacji biznesowych,
- Optymistyczne nastawienie do świata i ludzi, otwartość na wiedzę.
- Praca stacjonarna w pierwszym okresie zatrudnienia.
Zakres obowiązków:
-
Wsparcie zespołu w utrzymaniu aplikacji biznesowych, w tym pomoc dla użytkowników końcowych (HelpDesk),
-
Uczestnictwo w toczących się w grupie projektach,
-
Testowanie rozwiązań informatycznych i raportowanie wykrytych nieprawidłowości,
-
Wsparcie zespołu w monitorowaniu potrzeb w zakresie rozwoju systemów,
-
Wsparcie zespołu w analizach wymagań systemów IT i tworzeniu dokumentacji,
-
Współpraca z działami operacyjnymi i działem IT.
Oferujemy:
- perspektywę stabilnego zatrudnienia w rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju w obszarze IT oraz awansu wewnętrznego (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju),
- udział w tworzeniu nowych projektów i możliwość realizacji własnych pomysłów,
- dofinansowanie do: pakietów sportowych (karty Multisport), prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego,
- niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.