Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT / Help Desk

Twoje obowiązki

  • Odpowiadanie za konfigurowanie stanowisk pracy (instalacja Windowsa, aplikacji itp.).
  • Wspieranie pracowników firmy z obszaru aplikacji biznesowych.
  • Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników związanych z problematyką IT.
  • Tworzenie i administrowanie kontami użytkowników w systemach informatycznych.
  • Współpraca z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi.
  • Udział we wdrożeniach informatycznych.
  • Sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji technicznej.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11 (instalacja, konfiguracja).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach komputerowych także bezprzewodowych.
  • Znajomość podstaw systemów Windows Server 2016/2019 (LDAP, Active Directory).
  • Umiejętność obsługi i konfiguracji sprzętu biurowego (drukarki, skanery).
  • Umiejętność świadczenia wsparcia technicznego użytkownikom w codziennej pracy z zakresu IT (również zdalnie).
  • Czynne prawo jazdy kat. B.Optymistyczne nastawienie do świata i ludzi, otwartość na wiedzę.

To oferujemy

  • Perspektywę stabilnego zatrudnienia w rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT oraz awansu wewnętrznego (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju).
  • Udział w tworzeniu nowych projektów i możliwość realizacji własnych pomysłów.
  • Dofinansowanie do: pakietów sportowych (karty Multisport), prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego.
  • Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.

Aplikuj na stanowisko

Dołącz do nas!

Aplikuj przez formularz lub napisz na:

katarzyna.pardak@dtwl.pl

* Pole obowiązkowe do wypełnienia.