Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia i rozwoju aplikacji biznesowych

Twoje obowiązki

  • Bieżące utrzymanie aplikacji biznesowych (np. TMS, Workflow, Optima) i wsparcie użytkowników końcowych.
  • Współpraca z dostawcami oprogramowania przy realizacji projektów wdrożeniowych i bieżącym utrzymaniu aplikacji.
  • Uczestnictwo w toczących się w grupie projektach.
  • Analiza wymagań systemów IT.
  • Merytoryczne wsparcie jakości realizowanych projektów oraz rozwiązań systemowych.
  • Sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji technicznej.

Wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania i rozwoju aplikacji lub utrzymaniu i wsparciu aplikacji biznesowych.
  • Znajomość języka SQL oraz baz danych.
  • Umiejętność zasad projektowania, realizacji, testowania i wdrażania oprogramowania.
  • Umiejętność pisania dokumentacji technicznej.
  • Umiejętność testowania rozwiązań informatycznych, analizy i raportowania wykrytych nieprawidłowości.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Optymistyczne nastawienie do świata i ludzi, otwartość na wiedzę.

To oferujemy

  • Perspektywę stabilnego zatrudnienia w rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT oraz awansu wewnętrznego (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju).
  • Udział w tworzeniu nowych projektów i możliwość realizacji własnych pomysłów.
  • Dofinansowanie do: pakietów sportowych (karty Multisport), prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego.
  • Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.

Aplikuj na stanowisko

Dołącz do nas!

Aplikuj przez formularz lub napisz na:

paulina.kaczmarek@dtwl.pl

* Pole obowiązkowe do wypełnienia.